Esmu saņēmis bojātu vai nepareizu preci – ko darīt??

Mēs vienmēr darām visu iespējamo, lai pārbaudītu savus produktus pirms to nosūtīšanas un iesaiņotu tos vislabākajā iespējamajā veidā. Tā kā gandrīz visi mūsu sūtītie rāmji/spoguļi satur īstu stiklu, diemžēl gadās, ka prece atnāk sabojāta. Tas notiek aptuveni 1-2% no visiem sūtījumiem un mēs pastāvīgi strādājam, lai to samazinātu, lai jums kā klientam nebūtu problēmu, bet arī lai samazinātu ietekmi uz vidi.

Mēs visus savus rāmjus iesaiņojam izturīgās kartona kastēs, kas apvienotas ar kraftpapīru, un, lai aizsargātu pret triecieniem, visi rāmji ir iepakoti burbuļplēvē (diemžēl burbuļplēve ir materiāls, kas vislabāk aizsargā, mēs pastāvīgi strādājam, lai samazinātu tās izmantošanu), lai nodrošinātu pēc iespējas labāku transportēšanu uz mājām.

Ja gadījies saņemt bojātu vai nepareizu preci, mēs vienmēr darām visu iespējamo, lai ātri un viegli jums palīdzētu un mazinātu neērtības. Viss, kas mums nepieciešams, ir bojātā produkta attēls. Nosūtiet e-pastu info@bga.lv ar bojājuma attēlu, pasūtījuma numuru, jūsu kontaktinformāciju un radušos kļūdu, un mēs parūpēsimies, lai tie tiktu atrisināti pēc iespējas ātrāk. 
Varat arī iesniegt sūdzību, izmantojot mūsu čata funkciju, un lai sazinātos ar mums, noklikšķiniet uz rozā čata lodziņa apakšējā labajā stūrī.

Mūsu galvenais mērķis, lai jūs kā klients vienmēr būtu apmierināts, ja mēs kļūdāmies (vai piegādes uzņēmums), mēs vienmēr darām visu iespējamo, lai jūs būtu apmierināti. Lai izlasītu visus mūsu pirkuma noteikumus un nosacījumus -noklikšķiniet šeit-